Ida af Larsson

Så ska det låta.

Publicerad 2008-01-24 23:02:52 i Life,

Vi vann inte men vi var ta mig sjutton bäst. Nåja, vi kom ju iaf tvåa. Det var jag, Angelica, Gustav, John-Erik, Lotta och Biggis som ingick i samvetets lag. Vi var antagligen det lag som var mest högljudda, mer säger jag inte.

Vi nollor (dvs alla ovanstående utom Lotta och Biggis) hade på oss pappkartonger där var och en av oss hade ett ord skrivet på; SÅ SKA DET LÅDA. Det tyckte vi var roligt. Vi var jävligt heta. Bilder kommer som vanligt i bdb men nu är det utgång som gäller tillsammans med KL, Angelica, Gustav, Markus, Malena och Tessi.

Det kommer att bli fyra dagars men jag klagar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela