Ida af Larsson

Seg, fet och jävlig.

Publicerad 2008-01-27 21:39:22 i Life,

Så känner jag mig just nu, livet är på topp med andra ord.

Det har inte varit någon bra dag idag, den har varit nattsvart och ensam även fast det är först nu som jag inte har någon annan människa bredvid mig.

Skönt att vara hemma igen. Det är jobbigt att sova någonstans där man inte har sitt eget. Jag måste få lite mera struktur på tillvaron för just nu känns det bara som att jag blåser med. Det är inte särskilt tryggt.

Nu ska jag ta ner mina julsaker (jag skyller på att jag bara har varit hemma typ fyra dagar på två veckor) och sedan gå och lägga mig för jag tänkte gå upp tidigt imorgon för att städa och fixa lite litteratur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela