Ida af Larsson

Why, oh why?

Publicerad 2008-01-22 17:25:06 i Life,

Jag sitter och försöker tragla mig igenom en bok om sexualitetens omvandling. Eller tragla och tragla, den är väldigt intressant men jag känner en jäkla press att läsa ut den väldigt tidigt ikväll. Det kommer jg väl inte göra heller. Har kommit igenom 25 % av boken nu. Sen så gör väl inte det faktum att jag inte förstår uppgiften fullt ut saken bättre. Men som tur är så ska vi träffas några stycken imorgon och diskutera lite så då kan dom säkert förklara det för mig.

Dagens att göra:
Läsa
Äta
Planera
Packa
Städa

På söndag börjar visst i en annan del av köping, jag har aldrig tagit mig för att se dom programen faktiskt. Jag har tidigare haft fullt upp med trean och femman och alla andra kanaler men nu har jag väl inte så mycket val. Visserligen kommer jag att befinna mig i Örebro på söndag men KL är nog inte svår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela