Ida af Larsson

ÅsaNisse-

Publicerad 2008-07-11 11:06:39 i Life,

-Humor när den är som sämst.

Hahaa, Darin har blivit av med körkortet, DET är humor.

Jag tror att jag är lite övertrött. Det blev ganska sent igår och som vanligt  innehåll natten obehagliga drömmar. Har även hunnit vara på sjukhuset. Det tog ungefär tre minuter. Dock tror jag att dom använde en extra stor nål eftersom att det fortfarande "sprutar" ut blod ur armen.

Har fått ett erbjudande om visning på en lägenhet i Nyköping, det finns tre små problem. Det första är att jag står som femte i kön. Fyra desperata människor måste alltså tacka nej innan jag kan få chansen. Det andra är att hela lägenheten är sne?! Det ser jättekonstigt ut på beskrivningen. Det tredje och sista är att hyran är på 4421, lite väl dyrt.

Men ett boende är ett måste...

Jag ska packa lite och sedan bege mig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela