Ida af Larsson

Blod, svett och äckliga saker i avloppet.

Publicerad 2008-07-28 17:14:43 i Life,

Nu är jag klar! Trädde mer eller mindra på sista örngottet när det ringde på dörren och det var dags för visning. Men det gick kanonbra och det visade sig att jag "kände" personen ifråga.

Insåg när jag städade toan att det var stopp i handfatet så det var bara att lägga sig på golvet med en hink och diverse verktyg för att få bort vattenlåset och en massa annat. Gudars vad äckliga saker det finns rör! Bland annat något som såg ut som en vit Flubber. Lite läskigt var det men händig som jag är så fixade jag det galant.

Nu måste jag rusa in i duschen och sedan bege mig bort mot Östermalm. Jag har bestämt skor men inte klänning. Gosh.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-07-28 17:21:10

Ha en fin kväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela