Ida af Larsson

Bostadsbidrag?

Publicerad 2008-07-09 23:22:40 i Life,

Har kommit på att jag kanske kan söka bostadsbidrag. Får ringa försäkringskassan och höra med dem. Fast först var det ju det där med lägenhet ja...

Mår jättedåligt igen. Fast på fredag är det dags för sjukhuset så hoppas att det kan lösas då.

Mamma hade ringt till Öland idag för att höra så att inte stugan har brunnit ner eller liknande och det hade den inte. Dock har det regnat hela dagen och enligt SMHI så ska det regna på fredag och vara mulet och kallt lördag, söndag. Sålänge det inte regnar på Måndag då jag ska skaka hand med Kungen (Viktoriadagen) så är jag nöjd. Vill ju inte vara våt som en katt när jag lägger in min stöt på Kalle-Fille (Hey baberibas omdöpning på Carl-Philip).

Kommer förövrigt ta med mig datorn så ingen bloggledighet här inte. Mamma kommer nog att muttra men om jag laddar ner lite Tomas Ledin så kan jag nog få blogga lite.


Ett litet missöde ifrån midsommar.
Jag kom på att man kunde stoppa in plastgafflar i en elvisp och när man satte på den så såg det jättekul ut. Fast det såg visste ännu roligare ut när Wincent lyckades knäppa en bild precis när jag blir livrädd för att dom flyger iväg.
(Den andra gaffel flyger bakom stolen, man ser den lite suddigt.)
Det var en jäkla sprutt på dom iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela