Ida af Larsson

En bra kväll.

Publicerad 2008-07-23 00:58:21 i Life,

KL kom hit och vi satt på balkongen med ett levande ljus, kedjerökte och snackade med livet. När KL hade gått satte jag mig vid datorn och spelade lite spel med Wincent. Sedan läste jag igenom Jonas Gardell senaste blogginlägg. Det blev en riktigt bra kväll.

Mr Liggets Ligg skulle ringa mig när han skulle hemåt vid halv tre tiden. Jag önskar att jag kunde vara så stark att jag inte kämpade för att hålla mig vaken. Men det vet jag att jag gör. Jag är en sucker och det är bara att erkänna.

För övrigt har jag lovat mig själv att göra en speciell sak för varje nära vän innan jag åker till Nyköping så att dom ska få känna sig speciella. Det är dom värda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela