Ida af Larsson

Full fart.

Publicerad 2008-07-09 18:55:01 i Life,

Imorse gick jag upp en timme förtidigt för att morna och duscha, sen stod jag ute och väntade på att mamma skulle hämta mig tjugo i 10 (hämta aldrig cykeln igår så jag skulle göra det imorse) men när klockan blivit tio i så ringde jag för att fråga vart sjutton hon var. Det visade sig att hon såklart hade glömt bort det så jag hann aldrig hämta cykeln.

Jobbade mellan 10-18 och fick en lillkille kär i mig. Han är 11 och har nog aldrig varit kär förut, lite gulligt är det samtidigt som det var lite läskigt när han sa;
-"Ida, jag tycker om när du har linne på dig..."

Hörde även denna fina konversation mellan två små damer inne på en toalett;
Treåringen - "Vilken fin pulla du har."
Femåringen - "Aa, det är där man ska stoppa in kuken."


Hm, något säger mig att det är lite väl sent att börja med sexualundervisning i årskurs 6...

Sen åkte jag hem till Mamma för att hämta cykeln. Cyklade som en tok och väl hemma var det bara att springa ner i källaren för att slänga i en tvätt. Men nu kan jag ta det lugnt. Börjar inte förrän tolv imorgon och Eriksson ringde förut för att fråga om det var läge för en onsdagsöl och det kan det nog vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela