Ida af Larsson

Hej, hej.

Publicerad 2008-07-21 15:43:33 i Life,

Sitter på jobbet men har rast för tillfället så jag tänkte pilla dit ett litet blogginlägg. Jobbar 11-21 hela veckan förutom Lördag och söndag. Då börjar jag 07 och slutar 21. Jag kommer itne att ha mycket till liv närmsta veckan men det är pengar iaf.

Jag har jobbat både idag och igår så det är inte mycket som har hänt. Inte hos mig i vilket fall som helst. Livet verkar storma för andra men jag trivs med att det är lugnt hos mig. Igår var jag hemma hos Mamma och rensade gamla kartonger med en massa skolsaker i. Jag fick ont i magen när jag läste vad jag skrev som sjuåring;
Jag är bra på att vara olycklig.

Men det är inte läge för att fokusera på det just nu eftersom jag måste gå tillbaka till "mina ungar" strax. Förlåt för att jag inte har bloggat men jag känner ingen motivation och jag har faktiskt inte haft tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela