Ida af Larsson

Home

Publicerad 2008-07-03 02:53:04 i Life,

Mycket nice grillkväll och trevligt på ettan också. Sa antagligen för mycket som vanligt men det är skit samma, jag flyttar snart. Mr Big kan dock ta sig i brasan eftersom han inte såg till att jag kom säkert in genom porten och jag är livrädd för att någon ska "kidnappa" mig precis utanför. Speciellt en person som jag vittna emot i en misshandel för några år sedan och som svor på att han skulle "pantjaga" mig. Är det så kontigt att jag är rädd då?

Varför måste du försöka vara som mig hela tiden? Det lyckas liksom inte riktigt... Fast jag tar det som en komplimang. En jävligt nice komplimang.

Nu blir det sängen och lite välförtjänt sömn. Jag har ju ändå vunnit på kubb idag. Jag och Eriksson, we are the shit så att säga. Imorgon händer inget speciellt som vanligt den här veckan. Fast jag borde städa eftersom Jonas kommer på fredag.

Ja, jag är onykter. Förlåt för ett jävligt krångligt inlägg. Jag rätar nog ut det imorn. 



En blek Eriksson och en fet Ida. Godnatt.

Kommentarer

Postat av: BrokenNose

Publicerad 2008-07-03 11:57:06

Cute ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela