Ida af Larsson

Honey.

Publicerad 2008-07-26 20:21:58 i Life,

Gårkvällen var dunderkul. Jag sa ju det. Dock var jag väldigt nykter men jag mådde ju bra imorse så det gjorde inget. Träffade på en massa mysiga människor och jag fick höra att jag strålade igår eftersom jag var på så bra humör och det gjorde kvällen toppen.

Vi började hemma hos Martina, mer eller mindre en kvart efter att jag hade slutat jobbet. Det var vi två och Maria. Väldigt roligt men det görs lite för sällan kan jag tycka. Sedan gick vi ner till Ettan och jag tappade bort båda två efter tio sekunder eller så. Hittade dock Peter rätt fort så jag stod med honom och diggade till Kalle Baah. När K B hade slutat spela så blev det självklart lite karaoke med föregående. Jag hittade sedan en snäll sak som jag spenderade tiden som var kvar innan jag åkte hem till mig och sussade sött.

Pride, pride, pride, pride! (Visste inte att man kunde bli svartis på en festival)

Kvällen ska jag spendera i min soffa med chips, dipp och Älsklingen. Skönt med lite vilotid för det känns inte som om jag har haft det på flera veckor. Imorgon är sista jobbardagen (börjar visserligen på tisdag igen) och det känns nice. Förutom det faktum att morgondagen är ett dubbelpass. Dvs börjar sju och slutar nio.

Det blev ett väldigt långt inlägg men så kan det vara. Det får kompensera för mitt dåliga uppdaterande men jag jobbar 10 timmar varje dag. Då har man inte så mycket tid att blogga på...

Tack alla för en underbar kväll. Men framför allt tack till mig själv för att jag var på så bra humör.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2008-07-26 20:31:38

Ja verkligen tack för igår min Idis, dunder kul=) Synd bara att vi som alltid tappa bort varann..;P Måste göras om snart igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela