Ida af Larsson

Hostig

Publicerad 2008-07-29 21:53:34 i Life,

Lång dag men väldigt innehållsrik. Jobbade 7-16 och åkte sedan hem till Mamma för att umgås. Vi åkte ut till Hällestad för att hälsa på Mormor men hon var iväg och storhandlade på Viberga men kusin Pia, Matheus och Lukas kom och hälsade på oss så den resan var inte förgäves.

Vi tog sedan en liten roadtripp till Norsholm och hade med oss sushi som vi åt vid kanalen och trivdes i kvällsolen. det var mysigt värre. Nu är jag dock hemma och ska kolla upp vad som blir billigast att resa med på fredag, buss eller tåg. Jag gissar på buss.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-29 22:37:35

Jag kan tipsa om www.comfortfram.com

Eftersom jag pendlar ganska mycket som sagt.



Ha de bra :)

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-29 22:37:54

Jag kan tipsa om www.comfortfram.com

Eftersom jag pendlar ganska mycket som sagt.



Ha de bra :)

Postat av: Elin

Publicerad 2008-07-30 14:56:12

Nu har jag lagt upp bilder på mina tatueringar om du vill se ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela