Ida af Larsson

Jag överlevde.

Publicerad 2008-07-07 17:43:33 i Life,

Det var inget att oroa sig för nu.
Jag kommer antagligen inte att dö idag.

Men jag ska tillbaka på fredag för att ta en massa nya prover. Fick antagligen Finspångs snyggaste läkare vilket jag tyckte var lite smått pinsamt, sitta där och prata sjukdomar när man sucktade efter hans übergulliga rumpa. Funderade på om jag skulle fejka en svimningsattack men det gjorde jag inte.

Om jag får feber, blir väldigt trött, kräks eller får ont i magen så ska jag åka akut in till Norrköping men det lär inte hända.

Det bästa med hela historien är nog dock alla som hört av sig och varit utom sig utav oro. Det var snällt utav er.

Nu ska jag bara ta det lugnt och glutta på film.
KL kanske kommer förbi lite senare för ett snabbhäng innan hon börjar jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela