Ida af Larsson

Kändisfest!

Publicerad 2008-07-15 12:38:09 i Life,

Gårdagen var jättekul. Tydligen såg man våra ryggar på tv men inte mycket mer än så.

Det var helcoolt i vilket fall som helst och jag blev nersprungen utav en skock glada stipendiater. Vi hade sittplatser vilket betyder att vi sitter i samma område som kungafamiljen och VIParna. Resten utav packet får stå bakom kravallstaket.
När jag rökte så gick jag dock bort en bit för att inte "röka ner folk" och vänder mig om en snabbis för att se de föregående stipendiaterna komma rusande mot sina sittplatser. Jag dreglade och flyttade mig åt sidan för att dom skulle komma förbi vilket resulterade i att Ingemar Stenmark brakade rakt in i mig... Ingen skada skedd. Kan även avslöja att Carolina Klüft hade svarta T-string under en vit klänning och att hon bokstavligen skuttade till sin sittplats.

Efter hela showen knatade jag och mamma bort till några utav mammas vänner och deras döttrar som stod utanför Strandhotell för att få kort på E.M.D. när vi hade stått där ett bra tag så gick vi in för att ta något att dricka. Vilka står då i receptionen om inte Erik, Linda Bentzing och Charlotte Pirelli. Småtjejerna höll på att dö utav lycka. Vi gick sedan in i baren för att dricka lite öl (Klockan var kanske halv nio) och stannade till ett eftersom det hela visade sig vara ett kändismingel och alla vi är kändiskåta till tusen.

Lista på kändisar vi "festade" med;
Erik (EMD) (blev brädad av Charlotte Pirelli)
Mattias (EMD) (hamnade lite i skymundan)
Danny (EMD) (hade solglasögon och minst fem brudar runt sig hela tiden)

Anders Ekborg (hade en urtvättad, rosa skjorta men var assnygg)

Peter Dalle

J-O Walldner

Tomas & Andreas Ravelli (superglada och trevliga men pratade bara med unga blondiner)
Miss Inga (festens vackraste människa men åh så sorgsen han/hon såg ut)
Brolle Jr (skavsår på höger häl, rökte mycket och var omringad om folk hela tiden, sjöng även jämt)
Runar Sörgaard (hade jättesmutsig kavaj och jordens ölmage)
Maria Akraka (pratade i telefon hela tiden och var sjukt smal)
Charlotte Pirelli (kort som en vas, smal som en tandtråd och körde liksom Danny på solglasögon)
Linda Bentzing (Gullig och hade på sig bekväma kläder, ex palestina sjal. Mycket kort)
Torgny Mogren
Linda Haglund
Per Elofsson
(skitgullig och drack öl)
Mikael Appelgren
Jakob Öqvist
(såg vilsen och nykter ut)
Sanna Kallur (hade samma klänning som på utdelningen)
Lars Frölander

Det var fler men jag kan inte komma på resten just nu.

Vi ska iväg och shoppa idag eftersom att det är mulet väder men det börjar se lite bättre ut. Jag ska ta historierna om mina ragg lite senare man detta inlägg blev så långt så jag slutar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela