Ida af Larsson

Man kan väl säga att jag ska lägga mig.

Publicerad 2008-07-11 00:41:32 i Life,

Jordan- rättsläkare. Såklart. Och självfallet Numbers efter det. Jag älskar verkligen matte. Blev lite trött på det sista året på gymnasiet men nu saknar jag det enormt mycket. Funderar på om jag skulle läsa någon matte på högskola. Lyckades ju ändå med VG i Matte C utan större anträngning så då borde jag klara högskole Matte på G. Det är faktiskt en utav dom sakerna som jag inte kan förstå att så många har svårt med. Det är ju bara logiskt? Och ändå så är det kanske 70 procent utav alla som har svårt för Matte utöver basnivå.  Mycket märkligt.

Synd att jag inte har kvar min hyperräknare. Det var någon smart person som la den på skåpen utan tillsyn. Den är värd 700 kronor, klart att någon snor den? Fick genomlida hela Matte C men någon mesig 150-kronors räknare. Nåja, jag behöver den inte för tillfället.

Imorgon;
10.15 sjukhuset
12.00-21.00 jobba
21.00-21.15 cykla hem
21.15-22.00 Packa
22.00 Bli hämtad och lämna katten
23.00 Sova, sova, sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela