Ida af Larsson

Morgonstund...

Publicerad 2008-07-22 10:11:20 i Life,

Jag är ganska trött på att vara så jäkla seg. Gick upp halv nio för att hinna göra lite saker men det enda jag hann med var att ringa till Nyköpingshem om en lägenhet. Suck, det här med självdiciplin är verkligen itne min starka sida.

Det är 3,2 km till jobbet så jag cyklar 6,4 km varje dag. Det måste ju vara ganska bra.

Ikväll ska jag träffa KL, det ska bli jättekul. Känns som en evighet sedan. Men det var det ju nästan också. Det är bra med kvällsjobbande vänner. Då har man liknande rytm i kroppen.

Jag borde hinna med en disk innan jag drar. Men då är det bäst att skynda dig på.
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela