Ida af Larsson

Morn, morn.

Publicerad 2008-07-25 10:15:15 i Life,

Idag är det en bra dag. Det känner jag på mig. För idag ska ajg och Martiniskrutt träffas och göra stan osäker. Dock efter klockan nio ikväll eftersom båda två slutar jobba då. Det kommer bli kanon,jag känner det ända ut i tårna.

Varför är det ingen som säger att ni ska iväg? Är det hemligt?

Det blir Pride för mig och Angelica nästa helg. Så fruktansvärt roligt. Åker nog upp fredag för att visa Angelica  mina smultronställen i Sthlms uteliv och sedan är det paraden och en massa grejer på lördag och sedan får vi se om vi åker hem söndag eller måndag.

Nu har jag inte tid med er längre. För jag måste packa smink och bege mig till jobbet.


Graour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela