Ida af Larsson

Mot parken.

Publicerad 2008-07-02 12:46:52 i Life,

Jag har legat två timmar på balkongen och solat. det är lite bökigt eftersom det är en liten balkong och man får ligga i vinkel för att få sol men med lite envishet så går allt. Nu ska jag ner till Bruksparken för att sola med Eriksson och Bullet (hennes hund). KL kommer förhoppningsvis förbi vid två och Malin lika så. Nu börjar jag få en ganska sjysst färg på magen men ingen annanstans. Jag förstår det inte riktigt, varför blir magen alltid kanonbrun men inget annat?

Jag ska packa en liten väska med filt och vattenflaska tror jag, och såklart en Jonas Gardell bok.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2008-07-02 14:59:14

för att magen är närmas solen när man ligger på rygg och inte är cp smal? :P

Postat av: hanna

Publicerad 2008-07-02 15:35:31

hehe jaja. jag vet inte hur stora pattar du har. :P för mig är iaf magen högsta punkten när jag solar på rygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela