Ida af Larsson

My love.

Publicerad 2008-07-14 16:25:17 i Life,

Förlåt alla mina pop/rock/metal/ska/punk/hårdrock/skate-vänner men Nordman var helt otroligt bra! Lätt en utav topp fem spelningarna jag har varit på. Han är min idol.

Håller på att göra oss iordning inför Victoriadagen som sätter igång vid halv sju hugget. Det är lite oroliga moln på himlen men dom har kommit nu så dagen har spenderats på stranden. Annars har vi inte gjort någonting. Det är två saker som ska göras innan vi åker hem på lördag och det är Ölands djurpark (såklart) och en liten shoppingrunda eftersom jag har hittat en affär med världens sötaste klänningar.

Ni får hålla utkik på tvn efter mig. Victoriadagen direktsänds i svt tror jag och vi har bra platser så kanske, kanske kan jag bli tvstjärna ikväll. Jag har en svart och vitrutig klänning om ni behöver något att titta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela