Ida af Larsson

"När Mada spelar flipperspel."

Publicerad 2008-07-06 17:19:51 i Life,

Sjukt rolig kväll igår! Mats är min lilla partyprinsessa och vi äger allt och alla. Röjde järnet på DLK, lyckades få för oss att Ettan stänge halv två (?) och gick hem. Vi hann även med lite karaoke på kristallen innan DLK hade börjat.

Kvällen började hos Tobbe där partyt var i full gång när gänget anlände. Bosatte mig på balkongen med Mats, Kimmie, Pelle, Pata och lite annat random folk där det häcklades och berättades historier. Åkte taxi ner till centrum vid elva och knatade in på Ettan. Där var det färre människor än vad jag hade hoppats på men likt förbannat så var det roligt.

Mats
och jag hävde öl som dom tyskar vi innerst inne är, och tappade bort Kimmie, Pelle och Jonas efter inte allt för länge. Efter en öl eller två gick vi upp till Kristallen för den obligatoriska Karaoken. Jag och Mats sjöng Bring me back to life och Living on a prayer. Kimmie och Pelle sjöng Highway to hell och Ont, det gör ont.

Sen vankades det DLK. Mats och jag stod längst fram och dansade någon form utav Mosh/hardcore/kängpunk-dans. Sen gick vi hem i regnet och planerade vårt skenbröllop vi ska ha i höst, när vi kom hem såg vi klart på South Park och somnade gött.

Idag har det ätits pizza på Babylon och glass på grillen. Mats och jag spelade även lite flipperspelGodislagret, därav rubriken.

Det vankas besök till kvällen så jag ska ta och rensa lägenheter på ölburkar och liknande föremål.



KL och Kimmie på Brygget.

Kommentarer

Postat av: stubin

Publicerad 2008-07-07 01:24:11

hehe snyyygg bild ;)!



haha "ont , det gör ont" sikken kanon låt, inte ! =P

Aa det var en super rolig kväll dock synd att man tappade bort varandra så snart vi kom dit;S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela