Ida af Larsson

Öland!

Publicerad 2008-07-12 18:26:56 i Life,

Grillen är på g och Martin och jag tittar på Disneydags. Lite semesterlulliga är dock mamsingen och jag efter lite öl och vin. Jättemysigt hus och perfekt läge.  Vägen ner gick jättebra och vi hade allsång till Martins stora förtret.
 
Har dock inte tid att underhålla er eftersom jag har lovat att underhålla grillen och mamma. Ikväll gör vi dock kanske byn en sväng och imorn spelar Nordman på Harrys! Fast det är 20-årsgräns så Martin får inte följa med.

Nu återgår jag till mina plikter.

P.s. Mamma har redan hunnit med att ramla en gång... Martin och jag skrattade så att vi fick ont i magen och Mamma påstod att hon har onda barn. Fast hon skrattade lika mycket hon.

Kommentarer

Postat av: BrokenNose

Publicerad 2008-07-13 05:53:35

Undra om man ska ~överasska~?

Man saknar ju veken i ljuset stund när känns lågt.



Saknar dig vännen.. /hug /kiss /LOVE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela