Ida af Larsson

Ont i huvudet.

Publicerad 2008-07-08 00:22:39 i Life,

Jag mår inte alls bra, hoppas att dom hittar något på fredag. Eller att det bara går över utav sig själv.

Sitter och tittar på Jordan - rättsläkare eller vad det heter och sneglar samtidigt på sängen. Jag avskyr verkligen att inte ha några fasta tider på dagarna. Jag blir som en zombie.

Sista lediga dagen imorgon och sedan jobbar jag fram till fredag kväll mer eller mindre. Och på lördag far jag, mamma och Martin till Öland för en veckas semester. Jag kan nästan satsa pengar på att det kommer att regna hela veckan men det gör inget för det betyder att vi kommer att sitta inne, spela uno och leka lekar.

Ska försöka hinna med att träffa dom närmsta innan jag åker eftersom jag har lite reseparanoia och alltid tror att jag ska när jag inte befinner mig i närheten utav det trygga hemmet. Men nu ska jag bädda ner mig och fortsätta kolla på den intelligenta, coola och snygga Jordan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela