Ida af Larsson

På språng

Publicerad 2008-07-30 19:02:48 i Life,

Biljetterna till Pride är betalade och uthämtade, helt underbart! Även bussbiljetterna är bokade och betalda så nu är det bare å åk. Klockan kvart i nio fredagmorgon bär det av till mitt älskade Sthlm och Pride.

Ungen sover så jag ska försöka fördriva två timmar på ett smidigt sätt. Det hade varit en idé att tagit med sig lite smink så att jag hade kunnat göra mig fin inför Erikssons 20-årspartaj ikväll men så långt tänke jag inte. Speciellt inte när jag hade två minuter på att göra mig iordning.

Dagen har gått lite sådär, började med att ramla ner ifrån soffan imorse, klänningen blåste upp när jag skulle cykla till jobbet, jag blev biten, en unge fick näsblod vilket jag inte såg först utan la hans huvud mot min axel vilket resulterade i en mörkblå klänning snarare än klarblå... Fick panik när jag såg att jag hade blod över armarna och över hela händerna men som tur var så var det inte så farligt. Det var nog bara en klockren felträff över näsan som orsakade blodflödet.

Just det, har fått en konstig blåsa på underläppen (misstänker brännblåsa) men jag kan inte sluta bita på den så nu är hela underläppen gigantisk. Vem behöver restalyn (?) liksom?

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-30 20:34:34

jaa, för mig brukar de kosta 160 per helg.

Istället för tåg 300+.



ha de så kul här uppe :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela