Ida af Larsson

Pepparkaka?

Publicerad 2008-07-13 17:59:48 i Life,

 Jag ska operera in solglasögon innanför hornhinnorna, man ser så sjukt brun ut då. När man väl tar av sig solglasögonen och ställer sig i duschen så är man lika blek som vanligt. Fast jag har brunast mage och lår utav oss tre i denna stuga iaf vilket är mycket sällsynt.

Grillning på g som alltid på semestern. Senare ikväll (runt elvahugget) ska jag och mamma till Harry's för att se Nordman. Jag vet att jag är geek men jag står för det. Senast vi var på Öland (typ 1997) så hade vi biljetter till Nordmans konsert på Borgholms slottsruin men han ställde in för han la in sig på rehab då eller vad det nu var. Något med knark var det. Men nu är han "ren" och lika fängslande som han alltid varit.

Jag kom på vem det var som ringde tio över sex imorse...

Förövrigt så har jag nog bränt tuttarna, tomater ser bleka ut i jämförelse. Men till mitt försvar så blåste det lite så jag trodde inte att solen skulle ta så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela