Ida af Larsson

Sånna jävla sviiiiiiiiiin

Publicerad 2008-07-31 22:29:22 i Life,

Markus Krunegård - min nya popkung.

Har påbörjat packandet inför morgondagen, det kommer bli så fruktansvärt bra. Det känns i magen. Och Angelica har jag inte träffat på hur länge som helst men nu ska vi inta Stockholm. Däruppe ska vi först storhandla på bolaget och sedan bege oss till Gubbängen där vår bostad för helgen finns. Det är Johan ifrån Genusvetenskapen som har fixat boende åt oss hos hans bror. Johan kommer även han att vara där och det var riktigt länge sedan jag träffade honom också.

Vi ska hinna med en hel del däruppe så den här resan tar jag inte med mig datorn på. Ni får sukta lite efter mig i helgen så återkommer jag förhoppningsvis på Söndagkväll. Men vet ju aldrig eftersom det ändå är lite riskabelt att bege sig till Pride. Hatbrotten haglar.

Fortsättning följer.

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2008-08-03 18:07:45

Hoppas ni haft det bra! :) ( Nu är det ju söndagkväll menar jag.. )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela