Ida af Larsson

Shoppingtur.

Publicerad 2008-07-15 17:40:09 i Life,

Jag har helt extremt ont i fötterna. Vi har varit på stan sedan ett kanske och kom precis hem. Lyckades få tag på två utav världens sötaste klänningar och ett par jättefina röda, högklackade skor. Den ena klänningen var svart och vit (surprise) och den andra var grön. Sjukt snygga.

Jag skulle berätta om gårdagens ragg;
När vi kommer in i baren på Strand så stod det två snygga killar och hängde vid bardisken. Lite väl brattiga men fruktansvärt snygga. Lotta upptäckte att dom stod och spana in mig så det var bara att dra in magen och sträcka på sig. Vi flyttade oss och tog ett ståbord lite längre bort och vips så stod killarna på den sidan baren istället. Lite ögonflörterier fick det bli och efter ett tag försökte den ena att ta ett diskret kort på mig (?!)... Vi hade fruktansvärt roligt åt det då det var väldigt uppenbart vad dom höll på med. Jag tyckte att det var en väldigt gullig gest men mycket mer än så blev det inte eftersom dom var spårlöst försvunnena när jag skulle prata med dom.

Fick även ett till ragg när jag stod ute och rökte. Det kom fram en kille och tände min cigg och vi snackade lite. Gick omkring och höll handen och kramades lite men jag upptäckte ganska snart att han var lite för full så jag försvann lite snyggt därifrån.

Några fler blev det inte. Hade lite span på en fjärde kille man han var för kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela