Ida af Larsson

Size zero?

Publicerad 2008-07-08 21:14:22 i Life,

Okej, nu har jag slappat med träning och vikt några månader men jag har bestämt mig för att tag tag i det igen efter Öland. Det är ingen idé att försöka med det på semestern. Dom sista tio kilona ska nu ryka! Jag har faktiskt bara gått upp ett kilo efter att jag slutade tänka på maten och träningen och som vissa kommer ihåg så hade jag då 7 kilo kvar då till målvikten. Den har således flyttats ner 2 kilo extra men det ska gå. Jag vet att jag kan. Så nu ska jag peppa på Öland med en nedrans massa grillande utav sparris och tomater. Kan nog hänga på brorsan någon dag och springa också(han springa en mil om dagen cirkus).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela