Ida af Larsson

Skynda, skynda.

Publicerad 2008-07-13 11:28:40 i Life,

LIte snabb uppdatering eftersom vi är på väg emot stranden.

Igår åt vi så mycket grillat som jag nog aldrig har gjort tidigare. Alla hamnade i  matkoma så vi spenderade första delen utav kvällen med "Hej knekt" för att komma igång lite. Vilket vi gjorde. Lita piffande och sedan ut på stan. Tog ett varv ner till hamnen och det sög riktigt i festarIda eftersom det verkade vara ett sjukt roligt uteliv i Borgholm. Men, men. Det blev en öl på en pub och sedan gick vi hem för att jag inte mådde så bra.


Det ringde någon tio över sex imorse... Ett hemnummer ifrån en Fröken Lindberg vid Per&Peo i Finspång (Tack hitta.se). Någon som vet vem denna människa är? Jag har ingen aning men jag är sjukt nyfiken. Belöning ges till den som vet vem det var som ville något.

Oups, nu gick dom andra. Måste springa efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela