Ida af Larsson

Suck och stön.

Publicerad 2008-07-10 22:06:54 i Life,

Angelica; Uppdatera din blogg till nya systemet! Det går ju inte att kommentera på din nu. Men förövrigt så är jag ju på Öland i helgen. Åker på Lördag. Jäkla oflyt. Annars hade det varit givet! Inte sugen på bullret? ;) Kom igen darling, du och jag och ett flak med öl? Eller cider...

Det gick ganska segt att jobba idag. Titta på när ungarna badade i poolen, jag stod brevid och trodde att jag skulle förvandlas till en liten svettfläck på marken. Gudars så varmt det har varit. Och på lördag ska det visst regna på Öland. Guld.

Nu är det Kärlek med förhinder på ettan och det ska jag titta på och mysa med en halv burk gräddfil som måste ätas innan jag åker till "Bearduck".



Eriksson och Bullet i bruksparken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela