Ida af Larsson

Trött.

Publicerad 2008-07-01 22:16:21 i Life,

Efter en dag då jag inte har rört på mig nämnvärt så är jag helt slut. Började dagen med picninc vid två med Malin och KL vilket var riktigt trevligt, när Malin hade gått till jobbet låg jag och KL på rygg, tittade på molnen och pratade om framtiden. Det var hur mysigt som helst. Synd bara att det "regnade" ifrån träden. Lite senare joinade Eriksson och beklagade sig över sina karlbekymmer.

Åkte vid halv sju tiden till Älgsjön för avslutning med Igelfors damlag. Vi spelade fotbollsbrännboll, badade och grillade korv. Självklart vann vårt lag på brännbollen. Härligt, härligt.

Kicka - Kan någon ställa upp som parkeringsvakt på söndag?
Jag - Jag kan inte för jag har karlbesök.
Mallan - Hahaa, du vet inte mer än att det är en karl. Det är helg och då är det klart att du har karlbesök över natten?!
Kicken - Ja, varje gång det är helg så är det nytt karlbesök hos Ida.

Jag känner att laget har placerat in mig i ett fack där jag inte riktigt hör hemma. Men den tanken kan dom få leka med för jag tror nog aldrig att jag kommer kunna tvätta bort det. Inte ens när jag har karl och 4 ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela