Ida af Larsson

Trött.

Publicerad 2008-07-16 18:40:03 i Life,

En heldag på Ölands djurpark. Jag är slut. Och jag misstänker starkt att jag har halva vattenland i lungorna...

Varken Mamma eller Martin ville bada så jag sprang runt själv ett bra tag och åkte rutchkanor och plaskade i vattnet. Försökte se ut som om jag alltid tillhörde gänget framför mig men jag misstänker att jag är påkommen eftersom det var olika människor hela tiden och dom tittade lite lustigt på mig när jag smög mig upp bakom dom och log igenkännande mot dem.

Åkte lite karusell, klappat lite djur och trampat i fårbajs är några utav dom sakerna som jag mera har gjort. Dock blir man väldigt seg av att bada så jag ska nog ta och vila mig ett litet tag.



Today, Tomorrow
-Together

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela