Ida af Larsson

Vitlöksbröd.

Publicerad 2008-07-03 23:46:52 i Life,

Har smällt i mig en vitlöks baguett. Så underbart gott. Skönt också att få lite i magen efter ett långt bad i Gäddviken. Ett väldigt konstigt med roligt bad. Tack för idag så att säga.

Jag har städat hallen och rummet men orkar inte städa mer nu så jag får ta resten imorgon. Det ska bli jättekul att Jonas kommer imorgon. Jag har saknat hans gulliga Saladialekt. Detta är dock ingen "fling" för dom som är nyfikna utan han är en riktigt rolig vän bara. Helgon kommer nog att bli hur rolig som helst.



Jonas och Jimmi när dom hade pusskalas på Satin i Örebra.
(Ingen jättebra bild på Jonas men det var tyvärr det bästa jag hade.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela