Ida af Larsson

What ever you do -

Publicerad 2008-07-02 16:57:55 i Life,

- don't tell anyone.

Sådär ja, fixat och klar. Dock är det stökigare än innan jag började. Men man kan ju inte lyckas med allt. Snart ska ajg gå ner till centrum för att möta upp Eriksson och handla grillvaror samt lite öl. Gottigt. Jag ska nog ta en öl i lön för att jag köper ut åt Eriksson så jag också får lite svalkande i magen. Fast hon får fasiken bära påsarna själv.

Jag har inga bra skor att ha till kortklänning. Jag tar som alltid conversen men jag skulle vilja använda några utav mina tusen klackskor. jag har ett par grymt coola i trä och läder som är vintage från 70-talet. Dvs mammas gamla. Dom är übercoola men jag har inte riktigt fått tillfälle att använda dom. Plus att jag alltid får skavsår stora som Italien varje gång jag byter ut mina converse mot något annat. Fast jag tror  nog att dom ska med till Öland.

Nej, dags att knata kanske? So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela