Ida af Larsson

Aloha

Publicerad 2008-06-25 11:45:04 i Life,

Vaken efter ett samtal ifrån Plutt. Vad personen ifråga ville förtod jag inte men det var nog inget särskilt.

Jaha, ännu en dag att spendera på ingenting. Mycket ostressande och lugnade för själen, eller inte. Jag har visserligen ett möte vid sextiden men det är inte tillräckligt...

Lönebeskedet idag chockade mig svårt, tyvärr inte åt det bätre hållet att jag fick mer pengar än vad jag trodde. Jag fick 324 kronor. 324 KRONOR?! Hur sjutton har dom tänkt att jag ska kunna överleva på det? Jag såg att dom visst hade "missat" att jag jobbade storhelg också. As. Nåja, det räcker till halva telefonräkningen. Dock har jag TVÅ telefonräkningar eftersom jag tydligen missade den förra också.
 

Uppdatering
...jag såg fel. Det var visst 3240 kronor i lön och inte 324. Jag kanske börjar bli gammal och närsynt. Det räcker nog nästan till räkningarna. Håll tummarna!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-06-25 20:28:53

vad jobbar du med? väldans va lite lön du får, tycker du verkar jobba jämt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela