Ida af Larsson

Ändrade planer.

Publicerad 2008-06-19 16:14:40 i Life,

Min kväll ska bli en helt cool softkväll - med bad, kimono, ansiktsmask, benrakning och ögonbrynsnoppning. Och jag tror faktiskt att jag ska unna mig sushi.

Jag har 221 kronor på kontot vilket ska räcka till present till KL, cigg, midsommardricka och sushi. Sen är jag pank. Igen. Men det är faktiskt den 19 så det är inte så länge jag måste leva på vatten och kattmat. Dock har jag en obehaglig känsla av att lönen denna månad kommer att bestå utav lite mindre än 1000 kronor. Och det räcker till en tredjedel utav hyran.

Woopie.

Nu kanske ni tycker att jag är en idiot som tänker köpa sushi, världens dyraste mat, för mina sista slantar men det är jag värd och om jag bara har lite kan jag lika gärna slänga ut det på en god måltid än 20 äckliga nudelpaket.

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2008-06-19 17:51:14

Sushi är alltid värt pengarna. Speciellt om valet står mellan det och nudlar, ur alla synpunkter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela