Ida af Larsson

Bakistorsdag.

Publicerad 2008-06-19 13:09:18 i Life,

Jag vet inte vad jag ska säga om gårdagen men jag fick kommentaren "vad faan håller du på med?" nyss och det sumerar kvällen ganska bra. På vilket sätt kan jag nog inte beskriva för det vet jag inte riktigt själv men den var så konstig på så många olika sätt. Fast helt underbart rolig.

Denna sida surfar jag på för tillfället, ypperligt när man knappt har pengar och satsar på karatefylla.

Undrar vad det är för väder ute? Eftersom jag la mig så sent/tidigt så drog jag ner persiennerna men jag orkar inte gå och dra upp dem. Jag gissar på att det är lite småmulet. Eller molnigt.

Det blir inget Sthlm idag, har varken ork eller pengar och eftersom det gäller jay-z så känner jag att det kan kvitta. Det är ingen stor idol direkt. Men om någon vill ha en biljett där mat och dryck ingår så finns det att köpa för en hundring.

Planerna idag:
Jobba med att bli av med bakfyllan
Knata ner till centrum eftersom bilen står där (snälla, snälla, inga böter)
Fixa KLs present
Inhandla midsommardrycker
Kanske åka till stan för att handla klänning eftersom jag tycker synd om min garderob.
Hämta hem Harry som jag saknar enormt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela