Ida af Larsson

Bröderna Lejonhjärta.

Publicerad 2008-06-21 19:25:30 i Life,

Sitter och tittar på när Skorpan och Jonathan knatar runt i Katlagrottan och letar efter Orvar. Det är väldigt spännande för jag kommer faktiskt inte ihåg vad som händer.

Det blir ut till Igelboa först och sedan till Grytgöl vad jag förstår. Jag är inte jättenöjd med kläderna men jag är inne på mitt nionde klädbyte och jag orkar inte hitta fler kombinationer. Alla ombyten har även varit röda och svarta. KL påpekade att jag har en stor garderob, jag menar att jag har dålig fantasi vad gäller färger när jag shoppar.

Nej, jag har fortfarande håret kvar och Fröken Nyfrilla är nog här om några minuter eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela