Ida af Larsson

Darn.

Publicerad 2008-06-21 12:19:48 i Life,

"Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig." Har och hade den hela gårdagen i huvudet. Trevligt med en fin låt men inte alltför coolt att gå runt och nynna på den när stereon spelar hårdrock?

Midsommar började och slutade som topp 3 av alla midsomrar. Den avslutades på en bondgård som hade omkullvältna kor och ett och annat färskpotatiskrig. Insåg även när jag gick förbi spegeln förut att vi hade tuschpennekrig vilket inte känns sådär supersmart idag då det strax ska göras festfint igen. Det var riktigt roligt igår och denna dag lär inte göra mig besviken, det känner jag på mig.

Min plutt är den bästa som finns, till och med bättre är senapssill och gräddfil!

Listade ut igår att jag är lätt laktosintolerant. Toppen! Då är det tur att jag inte dricker mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela