Ida af Larsson

Egoboost.

Publicerad 2008-06-21 15:39:30 i Life,

Kom på vad som hände under "Jag har inte jag har aldrig" leken igår;

Karl - Jag vill inte ligga med Ida. (dvs alla som vill det dricker)
Alla karlar - *Klunk, klunk, klunk*

Lite sådär hemskt egentligen men lite gött också. Tyvärr. Jag spränger genusvetaren i mig men va sjutton. Lite härligt är det ju att mäniskor vill ligga men en? Det liggs alldeles för lite i moderna dagar tycker jag. Fast jag tackade nej till liggande igår,kändes inte som om det hade varit helt okej. Men det är en annan historia som är för knäpp för att gå in på även fast ni säkert gärna vill höra den.

Det blir Grytan ikväll med Fröken Nyfrilla och Fröken Popfrilla. (Jag har fått smak för det här med smeknamn)

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2008-06-21 19:37:09

Håller med dig till 100%. Jag gillar det faktum att det finns folk som vill ligga med mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela