Ida af Larsson

En komikers uppväxt.

Publicerad 2008-06-25 14:06:06 i Life,

Jonas Gardell, en utav min favorit författare. Jag har läst Juha böckerna flertalet gånger tidigare men tänkte läsa Jenny nu i sommar som jag faktiskt inte har hunnit igenom än så jag läser En komikers uppväxt en gång till, bara för att. Ett ufo gör entré kan jag mer eller mindre utantill så den struntar jag i att läsa.

Dagen har utökats med några fler aktiviteter. Halv tre ska jag klä på mig. Klockan tre ska jag diska, fyra ska jag äta middag och vid fem ska jag och Eriksson vara på soloteket för att inte se ut som likmaskar. Klockan sex är mötet och sedan har jag promenaden hem vid halv sju, sjutiden men sedan får vi se. Är lite sugen på grillning.

Jag kan inte söka bloggar på blogg.se! Why?

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-06-25 20:26:37

Varför är han så bra, på vilket sett, är det roligt eller alvarlit?

Postat av: Roobin HooD

Publicerad 2008-07-10 18:07:15

Hello! =D Jo det är så att sökfunktionen och kontaktlistan kommer tillbaka när alla bloggar är flyttade och ligger i samma databas, dvs den nya som vi nu loggar in i :) Men det som är skit är att folk är så otroligt sega! Men nu har iaf hälften av alla bloggar rört sig över på "rätt sida" :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela