Ida af Larsson

En man på kanten.

Publicerad 2008-06-30 11:32:48 i Life,

Jag oroar mig över att inte ha något boende till hösten. På tal om det så måste jag nog börja packa snart. Eller snart och snart, jag ska nog börja veckan efter Öland.

Ligger och lyssnar på en radiosändning med Dawn of Silence och min sockertopp Mats. Intervjun börjar efter kanske 10.45. Jag håller inte riktigt med Mats när han säger att metal är den ultimata musikstilen men den diskussionen tas mer eller mindre varje gång vi träffas så jag sparar mina argument tills på lördag då han kommer.

Jag läser lika snabbt som en "formel 1 bil" kör om Sally. Igår började jag läsa Jenny utav Jonas Gardell för att jag tänkte att det kunde vara en bra bok att läsa ut innan vi åker till Öland eftersom att det är då som jag egentligen ska ha böckerna till. Det tog en timma och tio minuter och sedan var jag klar (jag räknade och det blev 2,5 sidor på en minut). Jag blev rätt snopen när jag insåg det men tänker att jag ska läsa en riktigt tjock jäkel ikväll så kanske jag inte hinner läsa ut den. Den var bra men det var lite för mycket upprepningar utav de tidigare böckerna tyckte jag.

Frukost/lunch.



Jag och Mats med vår älskade drink; Mada.
Det bästa är att vi har samma frisyr, samma leende och samma uttryck i ögonen. Den där Madan är lömsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela