Ida af Larsson

Ett parallellt universum?

Publicerad 2008-06-13 13:21:46 i Life,

Den här dagen är helt sjuk!

Jag fick precis ett mejl om att jag får gå gratis på Jay-Z konsert på torsdag i Globen. Ursäkta mig men hur jävla gött är inte det?! WTAI bjuder dom som har jobbat och man får även tilltugg och dricka (fesljummen popcorn och cola kan jag tänka mig). Jay-Z är inte någon som jag direkt lyssnar på men jag tycker att han är grymt kunnig och bra. Remixerna utav Linkinparks låtar har gått varma en gång i tiden så jag är inte helt främmande hans musik.

Frågan är bara om jag klarar av en Sthlmsresa till utav pengar? Det är träning då också och jag missade träningen igår eftersom jag jobbade så lite ångest har jag för det också.

Men hallå?! Gratis konsert i Globen med en utav de största! Idag är det ta mig sjutton underbart att vara mig!

P.s. Såg att en utav tjejerna ifrån min intervjugrupp i Nyköping också kom in. Dejligt. Nu hoppas jag att de andra också kommer in. D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela