Ida af Larsson

Fattiga kineser.

Publicerad 2008-06-19 21:06:29 i Life,

Sitter och tittar på en dokumentär om rika och fattiga kineser, den är jättedeprimerande. Vem är jag att klaga på min pengasituation när människor har det så mycket värre? Jag får skylla på att allt är relativt.

Sushin satt finfint. Det är så gott så att man nästan kreverar.

Jag gav bort min Jay-z biljett till en tjej i Sthlm som inte hade råd att gå men som gärna ville se konserten. Det kändes bra att kunna göra någon så glad idag. På WTAI gav jag även bort ett Foo Fighters plektrum till en tjej i publiken som älskade Dave Grohl. Det var det enda jag hittade men jag tyckte att hon förtjänade det. Sen så hittade jag ett extra när ajg kröp omkring på marken så det gjorde inte så mycket men ändå. När vi sedan var påväg till tunnelbanan på natten så kom det fram en engelsktalande kille och sa att han hade sett när jag gav bort plektrumet och att jag antagligen var deras "hero" för ett långt tag fram över. Då blev jag väldigt glad.



Denna dam ska jag till imorgon för att fira midsommar och även för att fira hennes 20-årsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela