Ida af Larsson

Förlåt, förlåt, förlåt!

Publicerad 2008-06-09 10:41:40 i Life,

Jag har verkligen varit jättedålig på att uppdatera den här veckan men det ska det förhoppningsvis bli ändring på nu.

Uppvaknad efter en efterlängtad natt med skapligt mycket sömn, spenderade gårkvällens timmar hos Simon men det blev inte särskilt sent.

Den där vansinnesmördaren i Japan heter Kato i efternamn, det tyckte jag var lite kusligt.

Jag har planerat att åka iväg och sola och bada men det finns ingen som kan följa med. Jävla skit. Jag vet inte om jag har lust att åka iväg själv som någon tragisk nucka men det verkar nog luta åt det eftersom jag inte får tag i någon mer. Jaja, vad gör man inte för lite färg på sin blekfeta kropp?

Helgen var minst sagt surrealistisk, mer än så kan jag nog inte säga. Nu går jag dock i väntans tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela