Ida af Larsson

Halli hallå.

Publicerad 2008-06-30 17:12:05 i Life,

Med en Starlet i handen, och hårstrån i min mun,
sitter jag hos Frisören Sören.
Och Kitty har köpt ponny och plötsligt är jag klar.
Tack och hej, Frisören Sören!
Jag går förbi en blankpolerad Chevrolet, men vad får jag se?

Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrilla.
Jag har fått hockeyfrilla!
DLK - Hockeyfrilla.

Dessa karlar ska man alltså få se live på lördag, coolt. Eller cuult kanske man skulle säga?

Har varit och sagt upp lägenheten och det kändes lite småläskigt. Det är inte varje dag man får ta sådana definitiva beslut. Sedan åkte jag till Viberga för att handla och det gick ganska bra förutom att jag som vanligt var hungrig när jag handlade vilket resulterade i en extra påse mat...

Lite städning och sedan en kvällsfilm står på programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela