Ida af Larsson

Han har gjort det igen.

Publicerad 2008-06-29 22:54:22 i Life,

Och din morsa var lycklig igen med någon ny kille igen, dom stod och pussades på balkongen.
Sen en vecka senare ver det inget mer med det, hon stod och rökte och skrek under fläkten.
"Jävla karlar varför ska det vara så förbannat svårt, och ni två hör på; se upp så att ni inte också blir sånna jävla svin!"
Markus Krunegård - Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. (Lev med det)

Markus Krunegård är antagligen Messias, eller iallafall något åt det hållet. Och min vampyr dam ska få se honom live i sommar, jag är avundsjuk. Det värsta är att han är pop. Det ska inte jag tycka om, jag är ju en rockers.

Träffade Kimmie i Motala i Fredags, mycket roligt och framförallt gött att känna att mänskligheten inte är död. En skönare människa får man leta efter. Hon kommer förhoppningsvis ner på lördag vilket kommer uppskattas. Jonas har tackat ja till lördagen också men vet inte om han kommer då eller redan på fredagen. Nu är det nog tre månader jag träffade honom "in life" men vi hänger varje dag på msn och jag umgås nog mer med honom än med någon annan så det ska bli kul. Datanörd eller inte?

All of us food that hasn't died.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela