Ida af Larsson

Hope

Publicerad 2008-06-11 16:19:48 i Life,

Det är en "svenska" med på Hope and Faith, det är mycket roligt att titta på. Speciellt när hon pratade "svenska" och jag inte förstod ett enda ord. Tydligen har småpojkar och bestmen blomsterkransar i håret på svenska bröllop också, där ser man.

Insåg för en kvart sedan att jag får backstagepass till bullret, hur underbart är inte det?! Faan, vad jag längtar.

Nu har jag 600 kronor kvar den här månaden och resorna till helgen kommer gå på lite mer än 400. Sen så ska det även tryckas in midsommar och en ev. resa till Borås. Jag kan ha fel men att pengarna ska gå ihop tycker jag känns som en omöjlig ekvation. Och då fick jag ändå länsa sparkontot på 2000 för att klara av räkningarna. Jag gråter inombords.

Kan ingen ringa mig ikväll fem i nio och säga;
"Hej, kom hit och kramas. Jag tror att du behöver det."
Och sedan våldskrama mig så fort jag kommer innanför dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela