Ida af Larsson

Hur stavas "jäschgård?"

Publicerad 2008-06-17 21:42:22 i Life,

Sådana ska jag i vilket fall som helst hoppa över på midsommar.
Bara för att.
Och kräkas i en buske.
Bara för att.

Rättegången gick bra, lite skakis var jag men det kändes helt okej. Vi får se hur det artar sig den 24 då domen kommer.
Något annat orkar jag faktiskt inte skriva om. Har varit iväg och tränat och nu väntar en chipspåse och en skål med dipp och det värderas högt ikväll. Vilket film blir det idag då? Om en pojke känns inte helt fel. Men det är nog inte mer än en månad sedan jag såg den senast.

Just det, brorsan rycker in i lumpen den (typ) 28 Juli. Kul för honom. Bevakningsbefäl eller liknande hette det visst, i Enköping. Jag suckade över att det fanns ytterligare ett Köping i Sverige och Mamma dumförklarade mig. Ja så kan det gå.

Sov gott och all lycka i världen till er.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-06-18 12:58:55

hjärsgård

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela