Ida af Larsson

Huvudvärk, käkvärk och solbrännevärk.

Publicerad 2008-06-11 13:53:22 i Life,

Jag får nya jobbtider hela tiden vilket är lite jobbigt eftersom jag då inte kan görra de andra sakerna jag planerade och framför allt så tar det mer tid ifrån träningen. Kanske ska åka till mamma innan jobbet imorgon och träna liter på hennes konstiga maskin, för beach-08 är här och det syns då inte på min kropp.

Min ekonomi är körd i botten men jag har kommit på mitt extra knäck; Jag ska börja samla pant på nätterna. Anledningen till att det är på nätterna är för att jag inte riktigt vill bli sedd och faktum är att det även är ett ypperligt tillfälle till motion. Vad kan man tjäna på en natt? Om man bara tar centrum med omnejd så blir det kanske 20 kronor? Det räcker ju till både mackor, pålägg och en liten frukt på Netto! Tänkte börja palla äpplen och liknande så att jag ska slippa lägga ut pengar på det.

Vilket människovärde man har.

Dagen;
Städa och kolla upp allting tills på lördag.
Betala dom där fruktansvärda räkningarna som har legat på hög nu en längre tid.
Jobba 17.30-21.00
Längta efter något trevligare.

Faan, kom på nu att jag missar kvällsmaten på jobbet vilket innebär att jag måste äta något eget idag. Darn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela