Ida af Larsson

I need to get laid.

Publicerad 2008-06-23 19:53:40 i Life,

VARNING!
Jag varnar redan nu känsliga läsare eftersom SATC har lurat sig in i min hjärna så kommer detta inlägg att handla om Sex and the byhåla.

Hela serietittandet idag har gjort mig lite mått desperat efter sex. Det känns som att det var hur länge sen som helst sen senast. Iaf på riktigt. Dom senaste två gångerna (läs inte om ni inte vill veta pinsamma, intima detaljer) har det mest varit "okej-vi-kan-ha-sex-jävla-tjatmoster-men-kan-vi-sova-sen?!" ifrån min sida. Inte världens bästa sexupplevelser kanske.

Varför tycker jag att ni borde veta det? Inte vet jag. Jag vill väl bara påpeka att det var riktigt länge sen jag hade bra sex. Och för att jag är så faschinerad utav Samantha och hennes inställning. Synd att man inte kan sätta på en ny karl varje helg i Finspång. Det skulle väl ta ett halvår och sedan skulle alla man vill ligga med ta slut. Nej, nu överdrev jag nog. Max två månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela